Kampania społeczna "Twoje bezpieczne przejście"
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej pod nazwą "Twoje bezpieczne przejście" - mającej na celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych w obrębie tzw. zebry - powstał spot reklamowy wzywający do myślenia i ostrożności zwłaszcza przy przejściach dla pieszych. Hasło przewodnie kampanii brzmi "NIECH ŻYJE ZABRA".
Stowarzyszenie RowerOver zainicjowało kampanię społeczną mającą na celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych w obrębie tzw. zebry i dążenie do tego, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć wypadki na pasach drogowych, przeznaczonych do bezpiecznego przekraczania jezdni.
Cel kampanii "Niech Żyje Zebra" jest jeden - aby statystyki zdarzeń i wypadków na przejściach dla pieszych czarno na białym donosiły "ZERO ZABITYCH". Każde życie jest wartością samą w sobie, a śmierć na "pasach" jest absurdalna, nieracjonalna, nieuzasadniona i nieakceptowalna przez wszystkich uczestników ruchu drogowego.
Zatem "NIECH ŻYJE ZEBRA".